HEEMKUNDEVERENIGING HUNSEL
Driessensstraat 29
6015 AD Neeritter

Bestelformulier 'In de voetsporen van Pierre Dufrane'

Hieronder treft u het bestelformulier aan voor het boek 'In de voetsporen van Pierre Dufrane' van Jacques Manders en Truus Manders-Scheres.

Het boek is verkrijgbaar vanaf 1 november 2015 en de prijs bedraagt €10,-.
Indien U het boek wenst af te halen kan dit vanaf 1 november 2015 op elke donderdagavond vanaf 20.45 uur tot 22.00 uur in de Heemkamer, Driessensstraat 29, Neeritter.
Indien u in onderstaand formulier kiest voor de optie “thuisbezorgen”, houdt u er dan rekening mee dat er €2,75 bezorgkosten bijgeteld dienen te worden.

In het onderstaande formulier zijn de velden gemarkeerd met een sterretje (*) verplicht.
Indien het formulier juist is ingevuld krijgt u een e-mail ter bevestiging. Mocht u geen e-mail hebben ontvangen na het invullen van het formulier neemt u dan contact op met de Heemkundevereniging Hunsel.